Jak zrobić poruszanie Gracza | Unity Poradnik


Wyświetlenia : 18786

Link do pobrania : Pobierz
Dev Kacper,Jak zrobić poruszanie Gracza | Unity Poradnik,unity,dev kacper unity,gamedev kacper,c#,unity chodzenie,unity bieganie,jak zrobic chodzenie unity,jak zrobic bieganie w unity,jak dodac chodzenie,jak dodac poruszanie unity,poruszanie gracza unity,unity 2d,tworzenie gier,unity tutorial,unity poradnik,unity how to,poruszanie unity,unity jak zrobic chodzenie,unity movement,unity player,unity player movement

31 odpowiedzi

  1. po mapisaniu screptu to wyskoczył mi taki błąd

    AssetsPoruszanie GraczaPlayerMovment.cs(12,13): error CS0246: The type or namespace name 'viod' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

    AssetsPoruszanie GraczaPlayerMovment.cs(7,6): error CS0246: The type or namespace name 'SerializeFildAttribute' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

    AssetsPoruszanie GraczaPlayerMovment.cs(7,6): error CS0246: The type or namespace name 'SerializeFild' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

    AssetsPoruszanie GraczaPlayerMovment.cs(8,6): error CS0246: The type or namespace name 'SerializeFildAttribute' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

    AssetsPoruszanie GraczaPlayerMovment.cs(8,6): error CS0246: The type or namespace name 'SerializeFild' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

    to jest mój scrept

    using System.Collections;

    using System.Collections.Generic;

    using UnityEngine;

    public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour

    {

    [SerializeFild] private float movesped = 5f;

    [SerializeFild] private Rigidbody2D rigidbody;

    private Vector3 input;

    private viod update()

    {

    float inputX = input.GetAxis("Horizontal");

    float inputY = input.GetAxis("Vertical");

    input = new Vector3(inputX, inputY, 0);

    transform.position += input * movesped * Time.deltatime;

    }

    }

    prosze o pomoc

  2. mam pytanie bo mi nie działa dobrze napisałem script
    using System.Collections;

    using System.Collections.Generic;

    using UnityEngine;

    public class PlayerMovet : MonoBehaviour

    {

    [SerializeField] private float moveSpeed = 5f;

    [SerializeField] private Rigidbody2D rigidbody;

    private Vector3 Input;

    private void Update()

    {

    float inputX = Input.GetAxis("Horizontal");

    float inputY = Input.GetAxis("Vertical");

    Input = new Vector3(inputX, inputY, 0);

    transform.position += Input * moveSpeed *Time.deltaTime;

    }

    }

  3. Bardzo pomocny poradnik z pasją 😀
    Zawsze chcialem stworzyć swoja grę i mam nadzieje że z twoimi filmami pojdzie mi lepiej (kompletnie nie umiem programować )

  4. kiedy próbuje dodać skrypt do postaci to wyskakuje mi ,,can't add script component 'playerMuvment' because the script class cannot be found. Make sure that there are no compile errors and that file name class name mach.'' a mam wszystko napisanie jak ty wiec nie wiem o co chodzi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *